Соціальна реклама "Стривай!". Використання мотошоломів.
З метою участі в соціальній інформаційній кампанії „Стривай!“ національної програми з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді „Traffic Challenge“ у рамках 10-річчя дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною асамблеєю ООН, та відповідно до Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.06.2017 № 481-р Національною програмою з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді Traffic Challenge створені соціальні відеоролики.
Серед основних факторів ризику в ДТП, про які йдеться у серії роликів "Стривай"– перевищення швидкості, керування автомобілем у стані алкогольного сп’яніння, невикористання пасків безпеки, відсутність автокрісел для дітей та шоломів у мотоциклістів.Соціальний анімаційний ролик "Стривай" закликає мотоциклістів одягати мотошоломи.