Пенсійний фонд стає ближчим до людей
На виконання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області здійснюється ряд заходів, спрямованих на вдосконалення організації роботи щодо наближення пенсійних послуг до громадян та покращення якості обслуговування населення.
Важливим кроком поліпшення обслуговування є надання можливості звертатись за отриманням послуг за місцем проживання, поза межами територіальних відділів Фонду. Для цього в регіоні створено віддалені робочі місця фахівців з пенсійних питань на базі об’єднаних територіальних громад сільських рад та комітетів самоорганізації населення.
На сьогодні в області функціонує 58 віддалених робочих місць фахівців головного управління: 21 – в об’єднаних територіальних громадах та 37 – в агентських пунктах.
Для забезпечення повноцінного надання пенсійних послуг та зручності їх отримання, максимального наближення послуг до місця проживання громадян Пенсійним фондом України ініційовано оснащення усіх віддалених робочих місць сучасною комп’ютерною технікою.
Планується, що пенсіонери Черкащини матимуть можливість отримувати на віддалених робочих місцях не лише консультації, а й увесь спектр пенсійних послуг без необхідності додаткового звернення громадян до сервісних центрів у районах та містах.
В Тальнівському районі відкрито агентський пункт в с. Мошурів.
Наталя Толдонова, начальник Тальнівського відділу ГУ ПФУ