УВАГА! Телефонують шахраї!
Шановні клієнти служби зайнятості!
Незважаючи на введення карантину та встановлення обмежувальних заходів з метою захисту вашого здоров’я, Черкаська обласна служба зайнятості як система державних установ працює у дистанційному режимі.
Прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості чи філії ОЦЗ. Опрацювання документів проходить щоденно, за результатами чого з клієнтом зв’язується фахівець служби зайнятості, який спеціалізується на питанні, що цікавить. Тобто фахівці служби зайнятості періодично телефонують до клієнтів, які подали заяви на реєстрацію в центрах зайнятості, призначення виплати допомоги по безробіттю чи вже перебувають на обліку.
Водночас ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! На сьогодні вже є випадки в інших областях, коли під прикриттям фахівців служби зайнятості шахраї намагаються дізнатися ваші паспортні дані.
ПАМ’ЯТАЙТЕ:
- якщо Вам телефонує фахівець служби зайнятості – він обов’язково відрекомендується: назве прізвище та ім’я, посаду, філію;
- він звертатиметься до вас на ім’я та по батькові, оскільки ці дані є в базі служби зайнятості;
- фахівці служби зайнятості НІКОЛИ НЕ ВИМАГАЮТЬ називати ваші особисті дані. Навпаки – вказують наявні і просять їх підтвердити або скорегувати;
- НІКОЛИ НЕ ПРОСЯТЬ називати номери банківських карток чи особистих банківських рахунків;
- якщо у названих даних є помилка – фахівці НЕ ВИМАГАЮТЬ диктувати правильні, а ПРОСЯТЬ відсканувати чи сфотографувати коректний варіант і надіслати нам на офіційну електронну адресу центру зайнятості або передати через скриньки для кореспонденції, розміщені біля центрів зайнятості.
Будьте уважні, спілкуючись і називаючи свої дані телефоном незнайомцям!
Бережіть себе і не станьте жертвою шахрайства!
За інформацією Тальнівської районної філії
Черкаського обласного центру зайнятості