A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тальнівська Районна Державна Адміністрація

Співробітництво та координація діяльності

Дата: 26.06.2018 16:41
Кількість переглядів: 648

26 червня керівники Тальнівської райдержадміністрації спільно з керівниками структурних підрозділів узяли участь у розширеному засіданні Консультативно-координаційної ради з питань місцевого самоврядування  при голові Тальнівської районної ради.

На засідання, організоване головою районної ради Валентиною Любомською, були запрошені Консультативно-координаційної члени ради, а також депутати обласної, районної та міської рад, керівники громадських приймальнь народних депутатів, міський та сільські голови, керівники територіальних органів виконавчої влади, місцевих ЗМІ.

Згідно порядку денного було розглянуто питання про співробітництво громад району з питань спільного фінансування закладів охорони здоров'я комунальної форми власності. А також про особливості застосування Бюджетного кодексу України при виконанні місцевих бюджетів. Інформувала начальник фінансового управління райдержадміністрації Наталя Шпичак.

Далі було обговорено питання про співробітництво  та координацію діяльності органів місцевого самоврядування  та виконавчої влади в районі при здійсненні власних та делегованих повноважень.

На засіданні також були присутні суддя Ірина Воронкова та прокурор Ігор Слюсар. Вони проінформували про повноваження та головні напрямки роботи.

Напрямки діяльності райдержадміністрації представив перший заступник голови Володимир Гречка. Наголосивши, що робота райдержадміністрації ґрунтується на відкритості та прозорості. У межах діючого законодавства забезпечується постійне висвітлення діяльності на офіційному сайті та у засобах масової інформації.

Володимир Гречка та Тетяна Півторак детальніше зупинилися на завданнях конкретних структурних підрозділів, чітко виокремивши головні напрямки роботи.

Керівник апарату Леся Соловей проінформувала про структуру апарату та його повноваження, зупинившись на законодавчому підґрунті діяльності та основних завданнях. Зокрема, апарат здійснює організаційне, правове, матеріально-технічне, кадрове забезпечення райдержадміністрації. Забезпечує планування роботи, документообіг, інформаційну діяльність, звернення громадян, облік виборців та ведення реєстру виборців, контроль за дотриманням законодавства тощо. Головним пріоритетом є виконання завдань у межах повноважень, згідно законодавства. А також постійна співпраця із іншими структурними підрозділами, органами місцевого самоврядування, територіальними органами виконавчої влади.

Про напрямки роботи також проінформували керівники інших територіальних органів виконавчої влади.

Було узагальнено, що тільки у конструктивній співпраці та взаємодії можна вирішити найважливіші питання життєдіяльності району.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування