A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тальнівська Районна Державна Адміністрація

ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ В ПЕРІОД АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

Дата: 29.09.2020 14:40
Кількість переглядів: 436

Фото без опису

 

Нагадуємо, що з 11 серпня 2020 року усі центри зайнятості області та філії Черкаського обласного центру зайнятості відновили особистий прийом громадян. Нині, всі сервісні установи обласної служби зайнятості відкриті для відвідувачів та працюють з дотриманням усіх протиепідемічних рекомендацій. Тому просимо з розумінням віднестися до їх виконання.

У разі дистанційної роботи (це залежатиме від епідемічної ситуації в місті чи районі, де розташовані сервісні установи обласної служби зайнятості), комунікація здійснюватиметься будь-якими засобами зв’язку, зокрема, телефоном.

Незалежно від того, в якому форматі працює центр зайнятості, фахівці служби продовжують шукати актуальні вакансії та підбирати персонал для клієнтів-роботодавців.

Права та обов'язки зареєстрованих безробітних тут: https://www.dcz.gov.ua/.../prava-ta-obovyazky...

Правила взаємодії безробітних із службою зайнятості в період карантину: https://www.dcz.gov.ua/node/3272

Контактні дані філій ОЦЗ та базових центрів зайнятості області: https://chk.dcz.gov.ua/node/7555

Інші деталі – у нашій інфографіці.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування